Proponujemy Państwu prowadzenie tzw. „uproszczonej” księgowości (KPiR / ryczałt) do celów podatku dochodowego.
Co należy do naszych obowiązków?
• prowadzenie rejestrów VAT sprzedaży i zakupów / kosztów;
• bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych;
• sporządzanie deklaracji dotyczących podatku od towarów i usług (VAT);
• rozliczenia w zakresie podatku dochodowego (PIT) właścicieli;
• rozliczenia i deklaracje ZUS właścicieli;
• prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych wraz z naliczaniem odpisów amortyzacyjnych;
• prowadzenie ewidencji wyposażenia;
• bieżące udzielanie porad w zakresie przepisów prawa podatkowego;
• rozliczenia roczne i sporządzanie zeznań podatkowych (m.in. PIT-28, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-38);
• prowadzenie ryczałtu ewidencjonowanego (PPE)