Prowadzenie ksiąg rachunkowych

Prowadzenie ksiąg rachunkowych.

Co należy do naszych obowiązków? 

  • prowadzenie rejestrów VAT sprzedaży i zakupów / kosztów
  • sporządzanie deklaracji dotyczących podatku od towarów i usług (VAT)
  • sporządzanie informacji podsumowujących (VAT-UE) oraz zgłoszeń INTRASTAT
  • bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych (księga główna i księgi pomocnicze)
  • prowadzenie rozliczeń operacji w walutach obcych, w tym WDT, WNT, import i eksport
  • rozliczenia w zakresie podatku dochodowego (PIT) właścicieli / wspólników
  • rozliczenia w zakresie podatku dochodowego (CIT) spółek
  • rozliczenia i deklaracje ZUS właścicieli
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych wraz z naliczaniem odpisów amortyzacyjnych (dla celów bilansowych i podatkowych)
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia
  • bieżące udzielanie porad dotyczących poprawności dokonywanych operacji gospodarczych w kontekście sytuacji finansowej firmy oraz obowiązujących przepisów prawa
  • rozliczenia roczne i sporządzenie zeznań podatkowych (m.in. PIT-28, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-38)
  • pośrednictwo i współpraca z urzędami skarbowymi, ZUS itd.
  • kontrola należności i zobowiązań
  • bieżący monitoring sytuacji finansowej przedsiębiorstwa
  • sporządzanie pełnych i skróconych sprawozdań finansowych
  • sporządzanie dodatkowych raportów i sprawozdań na potrzeby innych instytucji
  • sporządzanie dodatkowych raportów i sprawozdań na potrzeby zarządu / właścicieli / rady nadzorczej
  • sporządzanie obowiązkowych sprawozdań statystycznych do GUS
  • współpraca z biegłym rewidentem podczas badania sprawozdania finansowego
  • wsparcie merytoryczne w przypadku kontroli podatkowych i skarbowych;
  • inne usługi na życzenie klienta

Potrzebujesz spersonalizowanej oferty?